tisdag 3 november 2009

BOTH SUMMER AND WINTER,

ÅH, jag taggar faktiskt redan!
Jag och Max och familjen ska nämligen iväg till kanarieöarna i två veckor i december!
Så mycket jag längtar tills snön kommer längtar jag nästan lika mycket tills jag får njuta av sol och värme och skejt i två hela veckor! Jag och Max bor i egen lägenhet den första veckan, sen kommer Maja ner och spenderar den andra veckan med familjen(hon är hemma och jobbar den första veckan)! Mamma och pappa bor i en lägenhet en bit ifrån. Vi far den 19:e december och kommer hem den 3:e januari! Och då tänker ni kanske, "Vad händer med jul och nyår då? :O"
Jo såhär äre, vi skippar nämligen julklappar och sånt men kommer förhoppningsvis på något sätt ändå fira julafton, dock utan större julklappar. Det blir väl förhoppningsvis (hoppas jag) några slags "julklappar", kanske inte sakliga ting som prylar och sånt men nånting skoj iallafall!
Det ligger även en skatepark ungefär en halvtimmes bussresa från stället där vi bor på så jag och max kommer att skejta ALWAYS, så mycket vi orkar iallafall! Lägger upp en bild eller video på parken lite längre ned!
Men nu för att peppa ännu mer så lägger jag in några bad-bilder från Frizon i somras!







HARE FETTBRA HEJDÅ!


/fissetheman

5 kommentarer:

fluff sa...

Haha lyx.. och niiice!! :D

John sa...

Fan va najs! hur mycke kostar det om man vill hänga på? ^.^ haha

maja sa...

(haha, mys att jag fick min sign på bilderna ;) )
och gotta er inte så förbannat - jag börjar ju ångra mig.

maja sa...

(haha, mys att jag fick min sign på bilderna ;) )
och gotta er inte så förbannat - jag börjar ju ångra mig.

jäjkööb sa...

fy vad nice!