måndag 9 mars 2009

5. -JAG HINNER INTE MED ALLT!

Shit, alltså, måste bara säga det här.
JAG HATAR SKRIDSKOR! Eller, egentligen skolans skridskor. DOM SUGER KUK!
Jag känner mig som värsta prylbögen som klagar på ett par skridskor som är gjorda för ett år sen typ, " GUUHH vad last-year dom här ääär assåh! ". Men ärligt talat, dom vill inte hjälpa mig ett dugg! Det är som om skridskorna skulle vara en ilsken liten Max som bara vill bajsa det för mig!

Efter detta utbrott så måste jag ändå säga att skolans skridskor vär ändå lite glada med mig idag. YES.


Har just duschat efter kvällens innebandy-träning. Gick väl sisådär, var klumpig, en del iallafall. Efter träningen hade vi ett spelarmöte med laget, där vi fick information om nästa säsong. Vi kommer inte att fortsätta som det laget som vi gått i nu, utan vi får välja mellan Strand, Vännäs A-lag eller Vännäs P94-serie. Eller att sluta!
Vilket jag kommer att göra. Innebany suger, egentligen. Spelar egentligen bara för att inte bli fet över vintern och för att få lira någon sport med kompisarna. Men nu när det blir så seriöst som A-lag så orkar jag nog inte. Har nu redan träning 5 dagar i veckan + match och det kommer att ökas till träning 6 dagar i veckan + 2 matcher. Jag hinner inte med allt.
Satsar på fotbollen istället, mycket roligare! Visserligen så älskar jag att spela innebandy-match, men till skillnad från innebandyn så älskar jag även träningarna med fotbollen.

Oh, nu måste jag tyvärr DRA, mamma ska nanna kuddeludde och jag sitter på datorn i deras rum, hinner inte skriva mer.

PEACE OUT!

/Das fisstmeister

1 kommentar:

Anonym sa...

turkblatte