torsdag 12 mars 2009

AWESOME! VIDEOBLOGG NR 1!

FETT! Första videoinlägget!

Vad tycker ni? :O

13 kommentarer:

Anette Edlund sa...

Vi tycker att ni är ganska lata på att blogga också heheheh

Anonym sa...

hahaha awesome!
det där gjorde min dag helt klart :D

peace /playah^

Ludvig med flera sa...

Jag såg matkriget, men jag visste inte det var du max som kastade gurkan :P
najs ;)
/Mattias

Anonym sa...

Helt klart bästa inlägget hittills! Fortsätt, fortsätt, fortsätt! :D

/ Frida

Anonym sa...

as kalas, mer videoinlägg!
/e

Anonym sa...

hah, vi tar ju fasen priset! XD

Anonym sa...

yoyoyo

Anonym sa...

när kommer nästa videoblogg då? jag längtar (A)

Anonym sa...

HAHAHAHA, videobloggar brukar vara hatade av mig... men detta är underbart.

Anonym sa...

haha nååw vad söta :D uppdatera mer, peace out !

Anonym sa...

fyyyyyyyyyyyyyyyyyyfan bara pinsamt!!

Anonym sa...

hahah crazy

Anonym sa...

HELT MEGA FETT MED BRA!!!! OFTA FLYGA TILL STOCKHOLM?????? /// PERZZAN