lördag 22 november 2008

Yes, nu sitter jag här. Har bakat kvällens andra kladdkaka som jag väntar på ska kylas av ute i den friska vinterkylan.


Jag tänkte dra en kort beskrivning av mina

sötnosar som sitter har bredvid mig och lanar:


KEVIN:
Ögonen har börjat sova, ögonlocken ligger tungt över halva ögongloben.
• Pratar hela tiden, med alla. Ingen lyssnar.
• Lite då och då så svär han ordentligt åt antingen mig, Max eller Ebbot.
• Han säger även att direkt jag somnar så ska han stoppa sitt "hollon" i rumpan på mig.
• Ikväll har han äntligen dingat 75, boostat Max och bajsat en halvstor bajskorv.
Vanligt förekommande uttryck: "suck my kiss!",
"jävlafitthorungeskajagköradigistjärten" och "vad hände med min franks?"







EBBOT:
Ebbot är i full gång, sitter och gungar på sin coola datorstol.
• Han visslar livligt och leker sig fram i livet.
• Har nästan ALDRIG lämnat sin dator under tiden jag varit här. Sen klockan 21.45.
• Han deltar även aktivt när musik från DJ:Fisse dras på.
Vanligt förekommande uttryck: "Jag ä bah hungrig", "vem har skitit ner sig?" och "vad hände med kladdkakan?"




MAX:
Max är stillsam men, HAN SKITER NER SIG HELA TIDEN!
• Sitter i full mondör: mössa, t-shirt, byxor, kalsonger och sockar.
• Han sjunger mycket, falskt, men ändå sött.
• Har turligt nog inte använt Vent på hela kvällen.
Vanligt förekommande uttryck: "Hon loggade in!", "*brakfis* aahhh......" och "vad hände med att... WTF?! Vad hände?!"







FISSE:
Filip är allmänt glad, cool och lite smått utanför.
• Hans fisars lukt kommer som fyrverkerier i kompisarnas ansikte.
• Spelar ut skön musik då och då, småpojkarna diggar.
• Har bakat 2 kladdkakor under kvällen, en med WoW- motiv.
• Har bara varit inne på apberget, msn, bloggen, affes syrras blogg. • Har sett "Epic Movie" och spolat tillbaks på de BRA scenerna.
• Har ollat Kevin 3 gånger under kvällen.
Vanligt förekommande uttryck: "Lyssna! Lyssna!", "haha"
och "vad hände med O.et?"


GALET SKÖNT INLÄGG, tycker jag!


/fissetheman at LAN

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahah ja :D galet skönt inlägg!! :DD gillar maxes bild asså:D