måndag 21 juli 2008

20 Juli 08 -Bad

Idag när jag och Max var ute på det blåsiga H2O på väg mot Vännäsby så ringde helt plötsligt någon random dude, som senare visade sig vara KG, och undrade om vi ville bada. Vi bestämde att vi skulle ta det efter middagen, som blev sent. Vi visste inte vart vi skulle bada, så det blev tillslut det tråkiga/roliga badet, Vännäsbadet. Det var rätt längesen jag doppade mig, snaste gången var när jag åkte med en kundvagn från Konsum utför bryggan, så jag blev helt till mig när jag fick chansen att bada, se själva!

Några foton tog vi också på badet!☻☻

Ogga på väg ner i PLURRET.

Mashan var redan i och lekte sin lilla lek.

Men ack så fort badet var slut. BAJS.

Men inga sura miner för det va?
















Nej?


Trodde inte det va






/fissetheman

Inga kommentarer: