torsdag 22 april 2010

snart är sommarn här... HETT!

Nu vare ett tag sen jag skrev ett inlägg, men nu kommer det ett för alla er som längtar till sommaren och BEACH 10.

När vi nu har haft så underbart väder som vi haft den här veckan, så kan jag förstå att många börjar fundera på om sommaren snart är här.. Och jag kan förstå hur sugna alla är på att få komma ut och steka i bikini eller badbrallor ute på stranden, dra och lira lite boll på nån gräsplätt eller bara dra iväg och skejta.

Så jag tänkte ge er en liten aperitif på hur sommaren kommer se ut för oss..
LET ME INTRODUCE...
SEXY ASS BITCHES!

SEXIIassBIATHCes from Filip B-Nyström on Vimeo.



/fisse

11 kommentarer:

Stinis sa...

hahahahhahaha, så jävla rolig! mer sånt!

Linddiiis sa...

sånt här borde vara förbjudet :O för sexigt. (men vi gillare ;))

SPLIFF-CREW sa...

hahaha, det är inte mindre än galet sweeeeeet !
vill ni mer sånt? ^^ då får ni bevisa hur mycket ni vill det ;) skicka in ett sexgt klipp på er själva så lägger vi in det och ett på oss dessutom! ;)

Ewelina sa...

Håller helt klart med stina! hahah

SPLIFF-CREW sa...

att den var galet sexiiiii? :D

sandra ! sa...

hahaha galet sexigt ;)

Checked Homeboy Slim sa...

Damn who's a sexy bitch? ;)

903 sa...

wwww.903unit.blogspot.com

malouba sa...

mhhmm fattar inte hur ni kan va så sexiga? lär mig :o

SPLIFF-CREW sa...

I'm a sexy bitch! ;)

kom till fissetheman en sen fredagkväll så ska han allt lära dig ;)

malouba sa...

hahah jaa galet! jag kommer efter yran på fredag då ;)
men ey nu vare för länge sen ni la ut ngt. vi vill ha mer av det här! jag säger vi för att jag vet att alla andra håller med