måndag 28 december 2009

Ett andra hem..+ NYÅR

Har just kommit hem från mitt andra hem, för er som inte vet så har jag egen nyckel nu till skatelokalen i vännäs. Så det blir ett antal timmar att spendera där.

Ärligt talat, jag skulle kunna döda för att det skulle bli sommar nu. Det är en helt annan känsla att rulla på lite ojämn asfalt, istället för ett snorhalt målat betong golv.

Jag max och filip får ta oss i kragen och lägga upp vår film nu som vi filmat från i somras. Och så börjar det bli lite för dyrt att skejta, lite torrt med sponsorer tycker jag. Men man får aldrig glömma att bräda är en livsstil ingen fucking hobby eller sport.

Nyårsafton blir ssssssssssååååååå bra! Jag ska till kont och äta tackos med marcus. Sen blire att rulla in till stan och träffa Jessica, Petter och allt annat parteypeople! Det ända som fattas är ju såklart sollet, fissevert, och hårdrocktillmax! hahaha. Men kvällen kommer nog göra hela år 2009 kung!

Själv så ska jag på stan imorgon med OG ELGH, shoppa kläder och nagellack.

Ska dra men WELL' OFF G'S !
fullt ös medvetslös med lillaedet

Inga kommentarer: